marți, 21 iulie 2009

Din nou acasa


Noaptea se lasase aproape brusc peste autostrada cenusie. Luminile se aprinsera de-a lungul drumului si straluceau multicolor. Muzica ne captivase atentia cu ritmurile si armoniile ei exotice, impingandu-ne tot mai mult in romantism.
Eram incantati de plimbare si incercam sa rezistam tentatiei de a ne provoca reciproc. Ochii ne straluceau de pasiune cand se-ntalneau si trebuia sa facem ceva, un gest oricat de simplu, sa ne mentinem surasul. Simteam ca intre noi s-a nascut o complicitate in a face jocuri si glume. Aveam nevoie de apropiere.
Caldura din masina o facea sa-si mai ridice fusta, aratandu-mi picioarele ei atletice, pe toata lungimea lor.
Intrasem in oras si cerul se innegrise de tot.
Am ajuns in casa si am lasat bagajele la intrare. Incepusem sa ne dezbracam, aproape instinctiv, si nu stiam ce sa facem mai intai... Sa mancam ceva, sa despachetam, ori sa ne lasam prada atractiei dintre noi...
M-am aruncat pe pat sa-mi revin putin. Sesizam ce liniste era.
Ea s-a apropiat de mine si a inceput sa-si descheie nasturii de la haina. Isi puse piciorul drept pe pat, lasand sa se vada totul pana la bikini albi dantelati, imaculati.
Parfumul imbatator incepea sa se raspandeasca.
Isi lasa haina sa alunece usor si isi scoase bluza. Provocarea era prea mare. Nu m-am mai abtinut si am intins mana catre ea.
O mangaiam usor, cu varful degetelor, si incepu sa inspire printre dinti si sa lase capul pe spate. M-am apropiat sa o sarut. Atunci s-a lasat peste mine, acoperindu-ma. Exact cum imi place mie... Amandoi intrasem in extaz...


Niciun comentariu:

Melancolia cutreiera memoria...

Iata ce-mi creeaza starea melancolie...
"You won't forget me!" - La Bouche
"Dimmi Quando" - Ricchi E Poveri
"Se m'innamoro" - Ricchi E Poveri