joi, 15 mai 2008

Despre mine & Contact

Imi place sa reduc problemele la o lista de prioritati si sa nu pierd mai mult timp cu ele decat este strict necesar. Le identific, le clarific directiile de solutionare atat cat pot in acel moment, le clasific si le evaluez, dar, de multe ori nu sunt multumit de solutia gasita si din acest motiv le aman si le aman… Cred ca sunt un perfectionist, dar nu intotdeauna. Experientele de viata traite au mai netezit putin perfectionismul asta.


Imi place sa fac analize, sa gasesc sensuri ascunse, cauzalitati si intricatii care pot explica de ce se intampla unele lucruri, sa verific daca ceea ce cred este adevarat. Nu este o pasiune dar nu-mi place sa raman cu impresii false.

Imi place ordinea si de aceea, in general, nu-mi plac lucrurile amestecate si aglomerate.

Lista autodescrierii ramane deschisa si va fi completata.

Daca aveti un mesaj pentru mine il puteti trimite prin

Formular de Contact

Niciun comentariu:

Melancolia cutreiera memoria...

Iata ce-mi creeaza starea melancolie...
"You won't forget me!" - La Bouche
"Dimmi Quando" - Ricchi E Poveri
"Se m'innamoro" - Ricchi E Poveri